Monday, November 11, 2013

BAKAL DAI'E KECIL ( AHMAD)

Salam,


Hari ni rasa penat sangat sebab baru balik dari outstation di Alor Setar, tapi masih rasa nak jenguk blog jap...Hee...rasa macam nak tulis citer pasal anak-anak buah yang dah semakin ramai dan berkembang maju..makin berkembang la keturunan Tuan Haji Kassim dan Puan Hajah Noor Habibi..hee alhamdulillah..

Ini anak buah saya yang no 6 kot, eh xla..7 rasanya ( tak ingat anak buah mana yang lahir dulu..hee)  Nama dia Ahmad Bin Azhar. Simple je kan nama dia. Senang sikit nak ingat. hee...Ahmad ni lahir pada 19.1.2012 dekat Pusat Rawatan Bersalin Ar-Ridzuan , Ipoh. Now dia tinggal di Kelantan sebab ayah dia bekerja di sana. So, dia ni boleh la kecek kelate sikit-sikit.hee..Keletah dia sangat menghiburkan sebab setiap kali dia balik Ipoh, dia memang akan gelak kuat, cakap kuat dan nangis pun kuat..hee..then dia pandai ajuk cakap orang dengan nada suara yang manja dan comel..ayat yang dia suka ajuk adalah, " ish budak ni.." hee...ahmad ni cepat ingat apa yang orang ajar and akan melekat dalam ingatan dia. Contoh dia tau apa nama atok n opah belah umi dia n ape nama tok wan belah abah dia..nama saya pun dia ingat juga.sekejap je dia tau nama saya adalah mak su azie...heee... Oklah, saja nak introduce anak buah saya..nanti saya akan citer pasal anak-anak buah saya yang lain , yang ada lagi 10 orang....heee...


Ini lah si kecik Ahmad..ada gaya jadi bakal next USTAZ DON tak ?? heee
                                                       



No comments:

Post a Comment