Sunday, February 9, 2014

TAT GEBU TERUS TAKLUKI IPOH

Assalam,




Alhamdulillah,syukur sangat sebab first batch tuk test market TAT GEBU keluaran syarikat CHIK CUISINE sangat lah menggalakkan. Rasa bertuah sebab dapat share dengan orang ramai tentang biskut tat nenas gebu yang sememangnya gebu serta lazat, padat dengan inti dan bau biskut yang enak. Sangat menyelerakan.


Ada customer yang baru je tengok TAT GEBU, belum rasa lagi dah order tat tersebut. Alhamdulillah, customer nampak kesungguhan CHIK CUISINE dalam menyediakan biskut tat gebu dengan penuh keikhlasan dan kejujuran.

Hari ni stok baru TAT GEBU dah pun sampai ke Ipoh lagi. Disebabkan kegebuan dan kepadatan tat tersebut , telah ramai yang order untuk menikmati sendiri tat tersebut. Terpaksalah tat tersebut di hantar melalui bas.

Esok saya akan membuat penghantaran percuma kepada customer dan peminat tat gebu di Ipoh. Saya percaya niat owner CHIK CUISINE untuk menghasilkan biskut tat yang gebu, dan padat dengan isi jem nenas yang segar dapat diterima ramai.


Dan CHIK CUISINE juga ingin membantu anda di luar sana untuk menambahkan pendapatan anda semua dengan menjadi ejen/ stokis mereka di negeri masing-masing. Jika berminat sila pm /wassap no ini : 0173742249 ( azie ).


Jom lah kita saling bantu membantu dan sharing sesama kita..

 

No comments:

Post a Comment